måndag, mars 19

Brillor

Har varit och fixat nya brillor idag, kunde egentligen inte bestämma mig
men kände nu efter 2 veckor att det bara var att ta tag i det.
Så dessa fick det bli, utan klistermärkena då för dom kommer jag
störa mig på att ha mitt i synen =)
Tror nog det blir bra, annorlunda, men bra eller?!

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
Startade veckan med ett gött pass i gymmet för bröst, biceps och axlar.
Rundade av med en PW på 7,9 km på 1.06 med Karin,
riktigt gött för kropp och knopp !!

 

Dessa superfina och ljuvligt doftande liljor fick jag
av fina vännen i lördags <3


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

 
Har precis bokat resa fram och tillbaka till honeypie i helgen.
Den gången är det bara fyra dagar tills vi ses igen,
härlisch som skam !!
 
Dags att knoppa !!
PUSS
 

6 kommentarer:

maggan sa...

Snygga brillor!!! Skönt att ni ses till helgen igen:) och inte med en månads mellanrum:) kram

Sandra sa...

maggan:
Ja dom blir nog bra =)

Det ska blir riktigt mysigt, slippa längta ihjäl sig som man brukar typ ;)
Hoppas det är bra med dig !!
Kram

ANNA sa...

Snygga! Passa dig bra...
Skönt att det inte dröjer så länge tills ni ses nästa gång.

P är iväg hela denna veckan på kurs och jag saknar ihjäl mig redan buhuu hhaha fjantig man är ;-)
Kram på dig!

Malin sa...

Tack för kommentaren! :)
Och vilka snygga brillor! ;) kram

Louise sa...

Dom passade du jättesnygt i! :)

Sara Orrbén sa...

Supersnygga!! ;)