onsdag, mars 21

Visst fan

Körde på rätt bra i gymmet trots att jag var själv,
men fixar det inte riktigt psykiskt att ta så tungt som annars.
Men har träningsvärk från igår och hoppas på lite imorgon oxå.

Mötte Karin där uppe så vi bestämde en joggingdate och så blev det.
Hon drog runt mig på 5 km, men fy fan vad segt det var.
Men ibland är det fasen tur att man är envis,
är nog en rätt så bra egenskap ändå för jag kånkade mig runt som sagt =)
Hatar att ge mig och har jag sagt 5 km så blir det ju ett nederlag 
om man lägger av.
TACK för hjälpen och trevligt sällskap även om jag inte sa så mycket ;)

Här packas och fixas det, väskan blir knökfull som vanligt, 
haha jag ska vara borta tre nätter men det ser ut som en vecka.
Har precis målat naglarna i knallrosa skimmerlack,
kanske lite puttinuttigt men skit samma, lite coolt blev det.


Dags att kolla på "Grey´s" !!

6 kommentarer:

Louise sa...

Oh läckert! Älskar nagellack! :)

Ja jag tycker det är snyggt med cardigans :) Har nästan jämt det hahaha :) Ja då det har vi allt haft :) Du ser ut att haft en finfin helg du med! :)

anki sa...

Ha det så underbart i helgen! Hoppas du piggar på dig.

ANNA sa...

Snyggt med en liten färgklick på naglarna! Då får du ha en supernice helg igen då ;-) Shit vad veckorna springer iväg...bra det i och för sig! Vi åker till Göteborg och ska gå på Tomas Ledin så det ska bli riktigt mysigt. Kram på dig

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Ja planeringen är rolig. Men oxå jobbig såklart för man vill ju att det ska bli bra.. Men det blir det nog :-) kram

Louise sa...

Jag är tvärtom, jag har oftare nagellack än utan :) Känner mig nästan lite naken utan det faktiskt hahaha :) Ja underbart väder! Hoppas det håller i sig nu :D

Hahaha ja att klä ut sig är poppis här bland barnen :) Gjorde jag och mina syskon mycket oxå när vi var små :)

Karin sa...

Du är grym vännen och du pratade visst!
Nu ska vi köra på och i alla fall få ihop en joggingdate i veckan =)

Go go go!!

Ha det gött!!
pöss