måndag, mars 26

Finfin helg

Det är alltid lika mysigt att vara med fnaste A,
kärlek är härligt ;)
Har hunnit med pubhäng, mys, bio, PW, mys, släktträff,
förfest, Hipp i Malmö, mys i solen på balkongen mm.
Var jätte trevligt att träffa hans syster, mamma, pappa och
dom andra lördags, ser fram emot att lära känna dom mer.

Mitt fina ♥
En iskall staropramen i baren med solens strålar på sig var inte fel
Denna smarriga chokladskapelse svängde A ihop,
jag assisterade bara vid något tillfälle men annars roddade
han själv och den blev supergod, alla var grymt imponerade.
Saftig och inte för söt men väldigt mäktig.
En god kall öl efter en PW till affären och tillbaka,
det är man förtjänt av då =)
Sista biten på tåget hem från Herrljunga

Så var man tillbaka i Lisch igen.
Skönt att vara hemma men saknar och längtar redan efter A...
Men nu är det bara en helg emellan och sen ses vi igen,
bättre än två helger i alla fall.

Träning och ev en joggingtur står på schemat efter jobbet !!

Hoppas du fått en bra start på veckan !!

9 kommentarer:

maggan sa...

Verkar som en mysig helg!! kram

Sofia sa...

Den där tårtan MÅSTE jag få receptet på. Ser ut att vara helt i min smak ;)

Underbart med så härlig kärlekshelg! Kram på dig!

ANNA sa...

Du ser också ut att ha haft en toppen helg :) Och jag säger det samma som ovan, vill hemskt gärna också ha receptet på tårtan ;-)
Kram

täng sa...

tack för sällskapet idag :) kram

Hemma hos Elinor ♡ sa...

Tårtan ser allt supersmarrig ut.

Louise sa...

Nomnomnom! Den där ser riktigt farlig ut! Jag håller med om att du borde skriva ut receptet hehehe ;) :D Ja du ser ut att ha haft en supermysig helg! Tack detsamma du :)

malin sa...

tack! ja så himla sött med dopklänningen ;)

du ser ut att ha haft en trevlig helg! och håller med de andra som kommenterat redan, den där tårtan såg verkligen supergod ut!! =)
kram

Jessica sa...

ja, visst var fridas tårta läcker! ;-) och ja..W växer verkligen så det knakar, hinner knappt med i svängarna. =)

Du verkar ha haft en perfekt helg med A. Ni hann göra mycket på de dagarna. Den där tårtan såg ju inte äcklig ut..mums! Inte dåligt med en kille med sådana talanger. ;-) Själv har jag aldrig bakat tårta, men det får jag nog prova snart och ta ett vuxenpoäng. =)
Krams

Sandra sa...

maggan:
Den var super ;)
Hoppas ni har haft en bra helg !
Kram

Sofia:
Absolut, receptet kommer strax, den måste provas på för den var übergod =)
Gillar kärlekshelgerna, synd bara att dom alltid är för korta...
Kram på dig

täng:
Tack själv hörru, kul att ni kom förbi ;)
Kram