fredag, mars 9

Räkfrossa

Början nästan tro att det är en sådan där manlig förkylning som
jag har åkt på, för nu har jag nog tom börjat klaga lite.
Gör ont i bröstet när jag hostar, näsan är täppt och huvudet är tungt...
Men nog om det nu, huvudet är upp och fötterna är ner
och jag är på jobbet så det är ju typ som det ska.
Tog en vilodag igår men ska iväg till gymmet idag,
det borde jag mäkta med?!
Ska iaf köra rygg, axlar och mage, kan hända att vi inte
hinner baksida ben (det är så grymt trisst dessutom ) ?!

Ikväll står det räkfrossa med fina vänner, ska bli mucho trevligt.
Får se till att inte gå helt bananas och hångla upp brudarna
så jag smittar dom utan hålla mig på min kant helt enkelt =)

Kram & trevlig helg

2 kommentarer:

Malin sa...

Usch vad det håller i sej, hoppas du blir frisk snart! Och ha det så kul ikväll :) kram

Sofia sa...

Vad sugen jag blev på sommar nu när du nämner räkfrossa!! Hoppas bi hade en rolig kväll tillsammans och att allt smaka bra:) Kram