onsdag, mars 21

Jogga?!

Fy bubblan vad trött jag är, energin är i bott...
Borde ju vara tvärt om med tanken på att det verkligen
spirar vårkänslor och solen skiner.
Skulle vilja ha en ren semestervecka, bara ligga i en solstol
och päsa hela dagarna och sen äta gott på kvällen.
Ladda batterierna liksom !!
Men jag ska ladda på dom nu i dagarna tre i Skåneland,
inte fy skam det heller, riktigt mysigt faktiskt ;)

Hittade denna gamla bilden på mig och Lena,
en förfest hos mig en sommar för kanske 4 år sedan?!

Efter jobbet ska det tränas, veckans sista styrkepass.
Rygg, axlar, baksida ben och mage.
Har tänkt försöka ta mig ut på en joggingtur efter gymmet.
Måste/vill/borde komma igång men det är sååå segt såhär
i början innan man kommer in i det.
Får se om jag lyckas...
Hoppas du har en finfin onsdag i solen !!

Ps. Fick mycket beröm av chefen på utvecklingssamtalet idag,
det gillas ;) .Ds

6 kommentarer:

Jessi sa...

Jag hade oxå ett bra medarbetarsamtal med chefen idag, tur att vi är så rediga Sandra! ;) Hoppas du får det mysigt nere hos herr A.
Kram

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Men du kan ju logga in på skatteverket och kolla! Jag jobbar ju inte så mycket så jag tror det är därför jag fick tillbax så mycket. drygt 13 000 spänn blir man ju rääääätt glad för när man är student liksom!!

Ha det så kul i helgen!! Kram

Jessica sa...

Ja, en semestervecka i solstolen hade inte varit fy skam alltså..håller med dig! ;-)
Skitsnygga glasögon du skaffat dig! och fina bilder på dig, Lena och Täng.
Mysigt med Skåne i helgen. =)
Kram

mallan sa...

Börja spela fotboll då lovar jag att det blir lätt att springa:-)
Ha det kanoon i skåne, ska oxå ner nästa helg, träningsläger i malmö ( väcker en del minnen va;-) haha
Får kika på nått vid påsk oxå!
Kraam

Karin sa...

Halloysan!!! Du kom ju ut på en runda så nu är du på G Baby!!
Ha nu en super mysig helg :)

Köss

Sandra sa...

mallan:
Ja det kanske är det man borde göra?!
Ta upp karriären efter typ 14 år borta?! =)
Det vore ju för träningslägret då ;)

Voe skoj att ses vid påsk, skärtorsdagen kanske
eller påskdagen?!
Får kika på det =)

Kram & trevlig helg på dig

Karin:
Yes nu är jag på gång, skam den som ger sig, även om det är gött segt när det aldrig händer något...
Tack för hjälpen och sällskapet ;)

Kram & trevlig helg vännen