tisdag, mars 20

Vårdagsjämning

Blir så jävla störd på denna bloggen,
bilderna blir så fuckade när man bloggar genom telefonen,
why liksom?!
Dessutom gör ju texten lite som den vill oxå,
haha dagen I-landsproblem kanske men ändå ett "problem".

Hände en liten incident i lördags så displayen på
systemkameran gick paj...
Så nu är den inlämnad för ett kostandsförslag så får vi se
vad dom säger och vad det kommer att kosta?!
Bara för att jag inte kan fota nu är jag jäääääätte sugen...
Ett inlägg utan kort är lite tråkigt så jag hittade detta kortet
på mig och Täng från en Midsommar för ett par år sedan.

Styrkepass och en rejäl PW upp till Källby står på träningsschemat idag.
Försöker ju bränna fett även om det inte ger så bra reslutat
som jag hade velat men skam den som ger sig.

Vårdagsjämning idag och solen skiner, härlisch som skam !!

TJING

4 kommentarer:

Sofia sa...

Ser ut som du oxå haft en väldigt mysig helg med grabben, förstår att du ska åka dit i helgen oxå, mysigt:) Jäkligt snygga brillor får jag säga, jag vill oxå köpa nya men det är så dyrt:(

Hoppas du får en härlig promenad till Källby, jag tar en runt lidan:)

sara sa...

Låter härligt det! :)

Ja då är det ju inte många dagar tills du får träffa honom igen, vad kul! :)

Tisdagen har varit riktigt bra, älskar när solen lyser på oss. Hoppas du med haft en bra dag och att du får en mysig kväll! :)

Täng sa...

Snygga som få :)

Sandra sa...

Täng:
Visst är vi, nu som då ;)