torsdag, mars 1

Brillor

Har varit iväg på synundersökning precis,
ätnligen fick jag tummen ur.
Allt såg bra ut, ingen jättemarkant förändring sedan jag var
där i oktober -08 utan ytterst lite och det är ju bra.
Så han trodde inte alls att skallebanken berodde på ögonen
utan han rådde mig att söka hos läkare oxå.
Kanske dags att ta tag i det på allvar nu, för nu vet man ju att det
inte hänger på ögonen i alla fall även om det hade varit skönt
för nu kan det ju vara någon annan hemsk skit istället...
Jaja skit samma nu, ingen idé att oroa sig innan !!
För i alla fall lite dagbok över när jag har skallebank nu så jag
har lite mer att komma med när man väl söker.

Tog i alla fall med ett gäng med bågar hem som jag ska prova,
vore skoj med ett par nya brillor =)
Om man nu lyckas bestämma sig för ett par eller två
men det är lättare sagt än gjort det där !!
A får vara testpanel senare ikväll, får se vilka han tycker bäst om.

Solen skiner härligt idag och benen är stumma av träningsvärk.
Hade tänkt mig en joggingtur idag igen men vet i fasen
om benen pallar det?!
Får fundera lite på det annars får det bli en skön
promenad i friska luften.

Hoppas på att få hämta en iPhone till lånetelefon i
eftermiddag och uträtta lite annat oxå.
Funkade förresten fint att facetima genom facebook med A.
Inte lika bra täckning eller bild som med iPhonen men jag fick
ju se hans snygga face i alla fall ;)
Behöver nya byxor, blääää, vill inte, men är i stort behov av fler för
just nu används bara ett par och det är ju inte så kul eller smidigt.
Skulle vilja minska lite i omfång först men
behöver ju byxor under tiden oxå.

Nepp nu är det dags för elvakaffe !!

2 kommentarer:

Frida sa...

För dagbok i en vecka och sedan SÖKER du, jag kan hänga med dig om du vill ;)

kram

Sandra sa...

Frida:
Yes jag ska, och du får gärna följa med, behöver någon som håller mig i handen för jag HATAR sånt...
Tack vännen ;)
Kram