onsdag, mars 14

Protein

Frippen blev same same and no difference, förutom att man blev typ
3 kg lättare och "Bibermössan" försvann som A kallade frippen det sista.
Det är helt sjukt hur mycket hår det blev på golvet av att bara skära
med den "underbara" kniven, fy satan vad ont det gör, grät nästan igår.
Toppade inte ens, kändes onödigt då det inte är slitet så det blev
bara en tillfräschning och babbel såklart =)
Lite tråkigt men vi kom fram till att det var liiiite onödigt nu när det
äntligen har kommit ner över öronen så det ska sparars en gång till.
Sen kan man nog hitta på något annat, eller så ryker det då istället =)

Har beställt hem ett gäng med prylar från gymgrossisten nu äntligen.
Så 4 kg protein, omega 3, ALA, bars och den ledande fettförbrännaren
ska förhoppningsvis dimpa ner i mitt namn typ imorgon eller så.
Fick även någon burk med vitaminpiller på köpet, gött =)



Protein behövs i massor
+ lite annat









Hoppas på en riktig
kick här?! =)









Kör på med träningen som vanligt, tre muskelpass i gymmet i veckan.
Blir en del PW:s och ska snart hoppas vara igång med löpningen igen.
Har varit ute två gånger men eftersom jag har varit krasslig med hosta
så har det inte funkat föregående vecka eller denna.
Men nu börjar det blir bättre även om det är rossligt i bröstet än.
Kanske får satsa på nästa vecka så det är helt borta
fast jag är grymt sugen faktiskt på att springa redan nu.
MÅSTE börja hända lite saker på kroppen annars
ger jag typ upp, eller kanske inte men det känns så ibland.
Hade förvisso gått ner ett kg på vågen den senaste månaden
men känner mig ändå inte nöjd.
Ett ynka kg känns pjuttigt ändå...
Man lägger ju ändå ner en hel del energi på träning och kost.
Men tydligen så gör jag något fel med vad?!
Kanske helt enkelt får ta bort min "unnardag" på helgen oxå,
sjukt tråkgit men kanske är det enda?!
Försöker ju ändå att tänka mig lite för och inte knöka i mig allt bara för att.
Sen får jag väl helt enkelt erkänna för oss båda att jag har fuskat lite för
mycket kanske när A har varit här och i söndags åt jag sockerkaka oxå.
Fy skämmes !!
Ska även försöka varier lite med kosten oxå, köra lite mer tonfisk ett tag
tänkte jag för det var länge sedan men man tröttnar på det rätt fort oxå.

Ett litet inlägg om min träning och kost,
varsågod om du är intresserad eller ej =)

4 kommentarer:

Hemma hos Elinor sa...

Tycker du är grymt duktig, hoppas du ser resultatet snart. Tycker att du ska unna dig en dag, annars tröttnar man ju :)

Heja heja

maggan sa...

Heja dig Sandra!! Mysigt att åka till kärleken i helgen:)) kram på dig!

Sandra sa...

maggan:
Tack =)
Jag slipper åka denna gången, han kommer hitåt ikväll =)
Kram på dig

Frida sa...

Hej hopp!

Håll ut , när du börja löpa kommer de komma de kan jag faktiskt lova dig för de har jag sett förut :)

Du kanske ska unna dig bara typ en sak på unnar dagen på helgen?
(bara för ett litet tag tills du känner att du kommit någon stans?)

Eller så skiter du i unnardagen och äter lite av allt när du känner för de.

oj vilken roman :)


GOOOO SANDRA GOOO SANDRA
Kram