fredag, mars 23

Erkänner

Det är ju synd att man tar sovmorgon när man väl kan. Vaknade när honey gick vid 7.21 och sen kunde väl inte jag somna om... Och svårt för att sitta stilla har jag och A jobbar ju. Blev beordrad att softa i soffan men det gick sådär, har storstädat och fixat, barack badrummet kvar. Gillar nog att städa ändå, erkänner det, speciallt hos andra :) Håller på och laddar upp för en joggingtur, får se om jag lyckas hitta hem?! Måste ut och röra lite på mig i alla fall. Hade hoppats på strålande sol så man hade kunnat njuta på balkongen men här är det disigt som skam men än finns det hopp. TJING

2 kommentarer:

Karin sa...

Ha ha känner igen det där ;)..
Hoppas joggingturen gick bra och att du hittade tillbaka =)
Ha det gott !!
Kram

Sandra sa...

Du gör det va?! :)
Nu är även fönstren putsades men där hjälpte A till ;)
Joggingturen gick ok, 1,30 min bättre än sista så jag får vara nöjd.
Kram gumman