torsdag, mars 15

Ärtsoppa & pannkakor

Fick akut cravings på ärtsoppa och pannkakor med sylt till lunch,
kanske för att det är torsdag och det var sjukt länge sedan jag åt det.
Men det får bli supersmarriga biffar och den stekta kålen som jag har med.
Väntar med spänning på A:s utvärdering av biffarna,
jag kanske har hypat upp dom för honom?!
Men jag tyckte dom blev riktigt bra.

Är ju som sagt torsdag idag och sent i kväll kommer A ♥
Ska bli härligt att få mysa igen, det har jag längtat efter.
Pussas, kramas och få närhet ;)

Men innan han kommer ska det tränas på träningsvärken
från igår i benen och triceps.
Idag är det rygg, axlar, mage och baksida ben,
gillar rygg och axlar bäst, dessutom är jag rätt stark där.
65 kg har jag tagit i latsdrag och 18,5 kg i militärpress för axlarna,
helt ok känns det men mer ska det förhoppningsvis bli =)
Rosslandet och slemmet hänger i i halsen så det verkar inte
bli någon löptur denna veckan heller...
Men nästa vecka hoppas jag vara fit for fight för
då ska det brännas FETT !!


TJING

6 kommentarer:

zandra sa...

mysigt att din man kommer på besök!! =)

Louise sa...

Kolla här så kan du hitta vilken du ska välja :) http://www.tikei.se/artiklar/hur-valjer-man-foundationfarg.php

Man kan beställa prover som bara kostar 10 kr :) Kolla recentionerna som folk har skrivit om sminket, det hjälpte mig mycket :) Den gröna neutralisera röda partier, finnar m.m så hoppas den är något att ha :)

Nä jag kan starkt rekommendera det! Tänker aldrig använda smink med massa mineraloljor, PEG nr och annat skit i!

sara sa...

Ja det är alltid kul med nya personer som kikar in och kommenterar! :)

Tack, jag är kanon nöjd! :) jag älskar tatueringar och har alltid gjort så jag har nu tre stycken. Kan också säga att jag är grymt sugen på en helarm jag med men känner att jag nog får tänka på det ett bra tag till eftersom det inte är något som kommer gå att dölja sen. Ja du kanske ska börja med något litet och se hur det känns :) Kan ju lova dig att när du väl gjort din första så kommer du bara vilja göra fler och fler! ;)

Hoppas du har en bra torsdag och hoppas att du får en mysig helg med din kille nu när han kommer! :)

Kram!

Anki sa...

Ha så underbart i helgen!!

ANNA sa...

Hoppas ni har det riktigt mysigt nu, eller det vet jag att ni har :-) Kram kram

Louise sa...

Ja dom har riktigt fina grejer till ett bra pris oxå! :) Deras borstar är helt underbart mjuka, dom kan jag verkligen rekommendera oxå! :) Hoppas du tycker det är bra smink och att du "fastnar" för det :) Hoppas du får en finfin helg men det är du nog garanterad eftersom du får fin besök ;)