tisdag, mars 27

MorgonPW

Sminkade och fixade till mig och traskade iväg till jobbet starx innan halv sju.
Har tänkt att det ska bli en rutin som jag ska lägga till med nu,
i alla fall när det är så här fantastiskt väder, regnar det så vet i fasen?!
Bekväm som man är, i alla fall när man ska till jobbet och
inte vill sitta i kassan som en dränkt katt.
Annars kan jag gärna gå i regn, gör mig inget.
Finns liksom inget att skylla på, att ta bilen är egentligen helt omotiverat.
Tar mig ca 23-24 min att gå, är ju perfekt att få den starten med
fetförbränning på morgonen innan frulle.
Fast tidsoptimist som man är så blev det lite tight eftersom det
skulle kokas ägg och gröt när jag väl kom fram.
Så imorgon får jag gå upp liiiite tidigare ändå så man slipper stressäta !!
 
Såhär vacker var himlen

Nu är det dags för detta till lunch.
En kompott med korv, tomat, paprika, vitlök, lök, vitkål
och sambal och riven vitkål till såklart.
Käkade det igår kväll och det var helt ok, mätt blir man !!





















4 kommentarer:

Louise sa...

Tack tack! :D

Nja jag tycker ju inte det är så kul med träning, gillar mest att ut och gå. Dansa affro är kul däremot :)

Förresten har du fått ditt smink från tikei?

Lina sa...

Sjukt hett i dina nya brillor! Passar super juh! Hoppas du börjar vänja dig!
Jag ska definitivt förfölja sluta tänka men ibland när man sitter själv i soffan är de väldigt lätt att sväva bort!! :)

Ha de super! Kram

Karin sa...

Hej hopp!!
Härligt att du har kommit i gång med morgon promenader, bra jobbat!!!
Fredag låter ju great!!
Ha det gott
puss

Sandra sa...

Karin:
Tja !!
Ja det känns riktigt skönt, förhoppningsvis blir det en rutin så man gör det så ofta som möjligt i alla fall =)
Vi hörs om fredag !!
Ha det bäst vännen.
Puss