torsdag, januari 26

7 dagar

Idag känns humöret lite bättre även om jag inte känner mig helt
hundra i knoppen men det kommer jag väl aldrig att göra?! =)
Trycket blir väl kanske för mycket en dag och då kommer det,
nu känns det lite lättare ändå i alla fall.

Smarrigt mellanmål
Igår blev det ett pass med Johanna i gymmet.
Var sjukt omotiverad när jag kom men blev bjuden av Mats
på en CELSIUS och den gav mig nog en kick
för motivation kom tillbaka, lite för dyr bara för att dricka jämt.
Körde framsidan ben, vader, triceps och mage.
Känns mest i ben och triceps idag, vaderna har en tendens att
krampa oxå så då har man tagit i bra även om det är lite jobbigt !!

Kolla vilken boosting, tack söta du ♥




















Sen åkte jag och handlade för kylskåpet ekade tomt
så när på någon keso och vitkål typ.
Men nu finns det lite att kocka till när lusten faller på !!
Hittade ett recept på pannkakor utan mjöl, alltså LCHF
som jag testade att göra igår.
Blev faktiskt helt ok, lite fluffiga och smakade kokos.
Gjorde en sylt på "lagom" frysta jordgubbar att ha till.
Tog yttepytte lite vaniljsocker på andra pannkakan
och det gjorde susen.
Kul att testa något annat och som dessutom är nyttigt !!
Sen hade jag en date med Mr A på en timma,
det "jobbiga" med att se honom när man pratar är att man
längtar ännu mer...
Men nu är det "bara" 7 dagar kvar till man får lite kärlek,
han lovade att vi skulle kramas hela tiden ;)

Fin "vårblomma" jag köpte till mig att ha på disken




















I eftermiddag är det tänkt att det ska bli en halkig och kall promenad.
Funderar på en löptur kanske men vet inte om jag
har motiverat upp mig för det än?!
Men något blir det i alla fall innan det blir en kvällfika med Frida
och kanske Lena och Karin, har inte riktigt koll.
Mysigt sådär en vanlig torsdag ;)

1 kommentar:

Lina sa...

Recept på pannkakorna tack!!!