torsdag, januari 19

Boris

Hade personalmöte efter jobbet fram till 18.
Tänkte faktiskt skita i motion för dagen och bara slänga mig på sofflocket.
Men fick ett trevligare erbjudande för Laila ringde och frågade om jag ville 
komma på te och det ville jag ju såklart =)
Så jag åkte hem, slängde in en tvätt, bytte om och halkade iväg bortåt.
Fick äntligen träffa lilla söta Boris, übersöt.
Är absolut djurvän men ingen djurälskare men
när dom är valpar är du för gulliga.
Han ville dock mest leka och inte mysa med mig.
Frida, gamla grannen kom oxå förbi och joinade, 
mysigt att träffa henne för det var alldeles för länge sedan.
Måste styra upp något och ses längre än en timma snart !!
Tack för en mysig fika/pratstund.

Titta på godingen Boris 14 veckor ;)

Han sov visst en stund men han ville inte ligga i mitt knä 

Traskade en liten omväg hem så fick nog ihop 44 min 
promenad och 4,5 km.
Bättre än inget och på "vilodagen" dessutom !!

Har precis facetimat med Mr A, den lilla sjuklingen, 
han har åka på den där hemska manliga förkylningen ;)

Men nu är det dags att knoppa så man orkar jobba 
dom där 4 timmarna imorgon innan helgen är här ;)
Det har väl gått sådär med att komma i säng 22 denna veckan...
Skärpning !!

1 kommentar:

ANNA sa...

Ja fika hinns alltid med :-) Längtar till våren när man kan sitta ute på gården i solväggen med kaffe :)
Din lilla hurtbulle grym motivation har du! Ge mig lite av den tack haha. Jag är inte alls sugen på att träna inomhus längre utan vill hellre ut i spåret...eller också är det ett svepsjäl för att slippa ;-)
Hoppas du får en bra helg! Kram kram