måndag, januari 9

Tulpaner

Helgen har gått i ett och samtidigt har det varit lugnt.
Började fredagen med en skön morgonpromenad,
sen satt jag på Lofa hela dagen.
Träsmaken i röven gjorde sig påmind efter en kvart typ men satt ända fram till 16.
Bästa Elsa låg i min famn mest hela dagen så det gick inte ingen nöd på mig ;)
Hann med ett pass i gymmet för axlar, rygg och mage innan jag följde
med på förfest men jag pep hemåt när resten gick till Harrys.

Lördagen innehöll en långpromenad med Sofia och barnen,
fika hos familjen i Mellby, soft i soffan och dagen igår spenderades på Lofa.
Avslutade helgen med ett boxpass med Johanna, härligt.
Var dock grymt segt i axlar och rygg sedan träningen i fredags + att det allt
kändes lite i benen än, men så skönt att få svettas och ta ut sig lite.

Har skött mig bra med både mat och träningen hela helgen,
har sett ut som på vardagrna typ och det gillas.
Var redig och tog med keso, äpple och nötter båda dagrna till fotbollen.
Har druckit minimalt med alkohol, lite vin blev det men lite livskvalité
måste man ju få ha oxå !!
Hade tänkt lyxa med godis i soffan på lördagen men var inte så värst sugen
trots att det var "moffardag" så jag köpte lite naturgodis istället till vinet,
lite nyttigare i alla fall.
Hade dock fikat på bulle i Mellby så det kanske var därför jag inte var så sugen?!

Idag står det promenad med Johanna på schemat efter jobbet.
Sen blir det bio med tjejerna, ska kolla på någon lokal historia,
ska bli spännande !!

Snart dags för lunch, blir en matlåda med kyckling och stekt kål,
mums !!

Ps. Har jag sagt att jag är kär?!
För det är jag, i sötaste Mr A ;) .Ds

Köpte ett stort gäng med tulpaner till mig själv
Smarrig frulle med gröt, banan, kaffe och äggrör































Sötaste Elsa <3




















8 kommentarer:

ANNA sa...

Jag hade också velat hinna med Lofa men fanns absolut ingen tid i helgen, det är himla roligt evenemang annars. Mellby är ett fint ställe, där är jag ifrån ;-) Vilka känner du där? Härligt att höra där med Mr A, hoppas man får se han här snart hihii. Ha en bra dag. Kram

Louise sa...

Ja det är massa som ska in i huvet på en gång! Men det ska nog gå hahaha :)

Tack så mycket, vad glad jag blir att du tycker det :)

Har du något tips vart som är bäst att träna i stan? Min syster sa att hon tyckte bäst om Sirius. Men är ju bra om man kan få fler tips :)

Jessi sa...

Jag hade ju blivit lite förvånad om du varit kär i nån annan än herr A... ;) Och nu får du nog visa nån mer del av honom oxå, än bara armen. :)
Ha det gôtt i veckan! Kram

Jennie sa...

Underbart att du har funnit kärleken! Fina tulpaner!

zandra sa...

va glad ja är för din skull!! de är du värd<3

fina tullisar du köpt dig också=)

Jessica sa...

Det verkar som att du oxå haft en bra helg med lite allt möjligt på schemat, kul med Lofa..det var riktigt längesedan jag var på det. =)

Måste oxå gå och köpa mig tulpaner någon dag, så himla fint!

Underbart att du är kär! Är precis som några av de andra här väldigt nyfiken på hur han ser ut.. ;-)

Nej, man kan verkligen inte låta bli att köpa kläder till lilleman. Lite synd att de växer så snabbt bara. Har redan ett par plagg som är för små. =)

Krams kram

Sofia sa...

Ja det är lite enklare och roligare men är nu även inne på en Tassimon men vi får se. Den gör tydligen godare choklad! Tack för tipset!
Du är grym med din träning, önska att jag också var lilka flitig, går ju ibland iaf;)

Sandra sa...

Jennie:
Söta du, är oxå väldigt glad ;)
Ja visst är det fint med tuplaner, synd att dom inte står sig så länge bara.