tisdag, januari 24

Älskade mamma

GRATTIS på födelsedagen älskade mamma ♥
Du är så himla saknad...
Önskar så att du vore här, hos mig, så jag kunde få
skämma bort dig med all min kärlek.
som jag vet att du skulle skämma bort mig.
Hoppas att du, morfar, Bitte, lilla Ebba, Ia och alla andra
fina änglar har det bra där ni är...
Saknar & älskar dig !!
Puss & Kram din dotter


Ikväll blir det middag hos fina mormor.
Det är skönt för själen att träffa nära och kära en sådan här
lite extra jobbig dag av saknad och skratta och gråta ihop ♥

12 kommentarer:

Sofia sa...

Extra lång kram till dig idag!

Lina sa...

Ses ikväll underbara du!

Sandra sa...

Sofia:
Den behövs, tack söta du ♥

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Kram på dig!!!

Sandra sa...

Kramar till dig..!!

Sara orrben sa...

Fy, jag gråter alltid när du skriver om din mamma! Jag kände henne lite ytligt genom Jesper och hon var en väldigt varm och härlig människa!
Hoppas dagen kan bli bra trots allt när du får träffa fina nära och kära! Stor kram

ANNA sa...

STOR KRAAAM!!!

Karin sa...

Hoppas ni får en fin och mysig kväll<3
Massa kramar

Mimmi sa...

Hård och lång kram till dig. Tänker på dig/er lite extra idag!!!

Jessica sa...

Ja, nu har du rättat till din presentation här ser jag. ;-)

Förstår att det känns extra tungt idag, så är det för mig oxå de dagar som påminner om pappa lite extra. Han gick ju bort för några år sedan..
Skönt att du ska träffa mormor och nära och kära denna dag i alla fall..

stor kram till dig!

Anki sa...

Usch jag blir så ledsen när jag läser detta och jag saknar henne också. Hon har varit i mina tankar hela dagen! Har nu tänt ett litet ljus för henne, många kramar till dig Sandra. Kram mormor från mig!!

Sandra sa...

Karin:
Tack för "kramen" över telen förut,
seg som jag var och inte stannade ♥
KRAM

Mimmi:
KRAM ♥