onsdag, januari 11

Greengate

Är som du kanske vet inte speciellt mycket för att mixtra med färger i mitt hem
men helt plöstligt har jag börjat kolla efter lite mer färgklickar som kan passa in.
Och då hittade jag dessa überfina muggarna från greengate.
Tror bestämt att jag får klicka hem ett gäng någon dag,
en av varje av dessa hade jag tänkt isf.
Hittade denna sida som hade mycket fint och även denna sidan med massa skoj
som tavlor med olika citat som är tänkvärd och fina ljusstakar och annat fint.























Visst var dom fina, eller?! =)

Träningen idag innehöll framsidan ben, vader, triceps och mage.
Blev ett tungt pass men skönt sådant.
Handlade lite på vägen hem och då var redan kusinerna hemma.
Det kollades på film och den andra skulle träna fotboll
så jag passade på och ta en promenad.
Så 52 min och 5,3 km halkade jag mig runt, för shit vad halt det var.
Men så skönt med lite frisk luft och bränna lite fett !!

Nu ska vi krypa ner och sova, bra med "barn" som ska till skolan
så man kommer i säng i tid =)

God natt

5 kommentarer:

Malin sa...

Jättesöta! :) får ta och spana in de sidorna sen när jag sitter vid en dator ;) duktig du är som tar dej ut trotts halka och skitväder! Kram

ANNA sa...

Fina! Jag gillar de två understa bäst :)

S sa...

Hahah.. synd om oss som får köpa våra egna tulpaner hahah! :)

Jag skulle också behöva lite ljusterapi.. Mår juh fan psykiskt dåligt av att inte få någon sol..

Klart ajg hjälper dig med header, vad gillar du för färger och om du har något speciellt du vill ha i den kan du mejla det till mig t.ex. ett foto. Har du fler alternativ kan du skicka med iaf något annat skulle passa bättre.. :)

Kramis

Zandra sa...

Super fiina:) klicka hem vettja!! :)

Hemma hos Elinor sa...

Dom har fått in Greengate på Lui om du vill klämma på dom live. :)