fredag, januari 27

Vinlevernas

Blev en långpromenad med Frida igår istället för kvällsfika.
Gick en tur på 7,5 km och 72 min.
Härligt att förena nytta med nöje över motion och babbel.
Tack ♥

Det var skönt med en soft kväll.
Dammsög, fixade, lagade matlådor med korv, grönsakskompott
och vitkål, städade toan och vek tvätt.
Kollade såklart på "Revange", skitbra serie ju,
hon är grym den där Emily =)

La över bilderna från systemkameran till dvd,
ända från juni och framåt.
Sjukt dålig på att ta kort har jag varit det senaste halvåret men
energin att ta med den eller fota har inte funnits alls.
Och då har jag ändå gått en fotokurs...
Men det är så himla mycket att tänka på om man ska
köra manuellt och det går liksom inte in i skallen på mig.
Det man behöver göra är väl att ta sig tiden och mixtra och vips så
kommer man kanske på det men den energin har som sagt inte funnits.
Men nu är den tom och den ska med till London är det tänkt i alla fall,
vill ju föreviga min och A:s första resa i bilder ju ;)

Gillar att man kan få "vinleverans" till jobbet för
då slipper jag ju dit och trängas nu efter jobbet,
söt kollega man har även om han även åkte dit för sin skull ;)

Jobbar lång dag idag som du kanske märker.
Ska möta upp min träningskompis strax för det tredje
och sista styrkepasset för denna veckan.
Baksida ben, rygg, mage och axlar står på schemat idag.
Kanske ska köra lite intervaller i rodden idag oxå,
ett tips från en snubbe där uppe på Korpen
som ska vara bra för förbränning?!
Har tänkt ta en tripp till "utlandet" oxå,
behöver få lite färg på min bleka kropp.

Sen blir det en kväll i soffan, en lagom soft fredag.
Lknar väl mest en vanlig vardag mer eftersom det är
träning och nyttigt som gäller.

Hoppas du får en trevlig helg vad du nu har för planer ;)

1 kommentar:

Lina sa...

Ååååh tack för pancakes receptet! Ska testa någon dag! :)
Härligt med en slappar och fixar fredag!
Även om de just är en fredag! :)

Jag vaknade i panik kl 5.30 och trodde jag va sen till jobbet, men kom på att de va lördag, somnade om till cs 7.30 och nu har jag gått upp för att hinna äta lite!!

Jag tycker de är bra motivation att läsa dina inlägg kussen! Jag dom mest fokuserar på magen och armar som ska trimmas!!

Kul om du hinner orkar kika förbi, vi spelar inne så de är ju inte så kallt!! :) kraaaam