fredag, januari 20

Slutedags

Söta ni är som tycker att jag kämpar på bra med träningen 
och har bra motivation.
Det är en del av eran förtjänst att jag får motivation,
eftersom ni är så gölliga, tack ;)

Det där jäkla snoret i snoken finns fortfarande kvar, blääää...
Är lite allmänt slö men det blir nog bra, snart är det ju helg och
man kan försöka passa på att sova ut skiten kanske?!

Slutar 11 denna fredag, tjohooo.
Då ska jag och Johanna mötas för ett pass i gymmet,
andra ihop denna veckan och det sista på schemat.
Framsidan axlar, baksidan lår, rygg och mage är det idag.
Tränigsvärken hänger fortfarande i lite i axlar och framsidan lår.
Skulle behöva en omgång med  fettförbränning på det oxå så
jag borde ta mig ut på en promenad senare i eftermiddag?!
Ska testa att basta efter passet sen och se om man kanske kan
svettas ut bacilluskerna och blir riktigt fit for fight igen?!
Ska lyxa det med en lunch på Rörstrand efteråt.
Blir nog tom en liten bit av deras supergoda limpa,
inte moffardag idag men det skiter jag i helt enkelt.
Man måste väl få unna sig lite extra även om det inte får bli för ofta?!
Och det finns ju bättre och sämre saker att unna sig oxå
och lite bröd är väl helt ok...

Ikväll vankas det kalas i Grästorp för minsta kusinen
i en skara på 4 tjejer.
Känner jag mig inte allt för hängig senare så åker jag iväg i alla fall.
Annars får det bli soffhäng för hela slanten !!


Fina azeleor som vi har på borden här på jobbet

Vad ska du hitta på i helgen,
något extra roligt eller bara en skön myspys helg?!

Kram & trevlig helg min vän
 
 

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Hej vännen.
Va duktig du är med träningen, får allt lite dåligt samvete själv. I helgen är det 2 kalas som ska avklaras. Fredag kalas för Wedos som fyllde 35 i veckan, på lördag är det Willes tur. Lille sötingen fyller redan 4 år. Gud va tiden går fort. Och på söndag ska vi förhoppningsvis få våran dos av Fam Svensson/nilsson. Ove med familj måste ju det:)
Ha det gött kram på dig
P.s vet du hur sur jag blev när jag fick reda på att jag missade mr A och dig med 10 min, gillas icke ;)

Sandra sa...

Mimmi:
Hej vännen !!
Ja ju jävlar ska fettet brännas och muskler (förhoppningsvis) byggas =)
Oj fullt upp som vanligt, men bara roliga saker.
Var alldeles för länge sedan vi sågs nu, kanske tar ett kik ut imorgon och joinar familjerna ;)

Haha kan tänka mig att du grämde dig lite där, trodde du fattade att vi skulle kika ut och hade stannat ;)
Men det blir fler gånger, tänkte dra ihop något i februari när han kommer, en bowling/middag eller något och då får ni haka på =)
KRAM