lördag, januari 28

Lördag

Kickade igång dagen med en kopp kaffe och ett samtal 
med finaste Mr A.
Sen blev det en skön men hal promenad PW på en timma.
Gick i riktigt bra tempo trots halkan, det tar sig !!

Har träningsvärk allan i ryggen idag efter gårdagens pass.
Dom tidigare två gångerna vi har kört rygg detta året så har vi
kört på 60 kg tre set, men nu körde vi ett och två på 80 kg.
Kändes riktigt skönt och nästa gång kan man nog lägga på
ytterligare 10 kg?!
Latsdragen, en stång man kör uppifrån och ner mot bröstet
var vi uppe på 60 kg, och det kändes riktigt gött.
Känns även i baksidan lår och lite mage.
Axlarna fick sig med en omgång.
13,5 kg militärpress men där vek sig min handled en gång,
orkade med musklerna men får nog träna upp vänstern lite.

Nu har jag precis satt i mig en brunch.
Blev en tallrik med fibergröt, banan och valnötter, smarrigt värre.
Hade egentligen "fått" lyxa" med smörgås idag men hoppade det för jag 
gillar gröten och så behöver jag inte äta allt jag kan bara för att jag "får.
Blev även äggröra och bacon till.
Nu är jag proppmätt och lär stå mig x antal timmar.


Nu ska jag slänga mig i duschen och sen blir det en tripp fram på stan.
Måste ha en ny mascara och lite annat bra-ha.
Lika bra att ta det idag för veckan som kommer är tight då
jag måste hinna med mina tre pass måndag, tisdag och onsdag.
Plus klippning på det och lite umgänge innan London.

I eftermiddag/kväll blir det häng ute i Skalunda.
Står tacos på menyn och gott rödtjut till det, kanske någon dessert
eller liiiiite godis på det oxå =)

Hoppas du får en skön lördag !!

24 kommentarer:

Jessica sa...

Härligt att starta dagen med en PW...Själv är jag nog för lat för att ta mig ut på det idag, tycker att det ser ut att vara lite för kallt oxå (bra ursäkt va...hehe), så blir nog en riktig innedag här. ;-)

ja visst var de små conversen coola, nu har han likadana som mig. haha

Hoppas att du får en bra dag och en mysig kväll i Skalunda.

Kramis

ANNA sa...

Hoppas du också har haft en bra helg! Är lite avis på din Londonresa som snart är här :-) Ni kommer att ha det sååå mysigt! Kram kram

♥ Sojka ♥ sa...

Mmm vilken lyxig brunch! :)

Fan det med PW är liksom inte men grej men hade varit bra ändå någon gång i veckan med en! :)

♥ Sojka ♥ sa...

Lycka till i tävlingen! :) Vad roligt att du ville vara med!
http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=2002638

Coquina sa...

Låter som en jättebra dag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

Anonym sa...

ativan online ativan seizures - ativan buy online

Anonym sa...

ambien online purchase ambien cr vs generic - ambien prozac drug interactions

Anonym sa...

diazepam half life diazepam or valium for sale in usa - diazepam dosage anxiety

Anonym sa...

xanax online pharmacy pass mouth swab drug test xanax - xanax is what drug classification

Anonym sa...

buy zolpidem online what are side effects of zolpidem - zolpidem tartrate 10 mg generic

Anonym sa...

diazepam diazepam joint pain - dose of diazepam for dogs

Anonym sa...

buy lorazepam online buy ativan online no prescription needed - ativan overdose symptoms children

Anonym sa...

can i buy xanax online buy xanax mexican pharmacy - what is the generic for xanax 2mg

Anonym sa...

lorazepam drug buy ativan online mastercard - ativan withdrawal time

Anonym sa...

diazepam no prescription needed diazepam dog dosage anxiety - diazepam 5mg dose

Anonym sa...

lorazepam mg ativan side effects headache - ativan high many

Anonym sa...

buy ativan generic form ativan - buy lorazepam online without rx

Anonym sa...

soma drug carisoprodol overdose how much - order soma online no prescription

Anonym sa...

valium antidepressant valium seizure medication - valium tablets 5mg

Anonym sa...

buy valium without rx valium 10mg side effects - generic name of valium

Anonym sa...

buy valium online buy genuine valium online uk - valium online order

Anonym sa...

ambien sale ambien vs xanax insomnia - is generic ambien the same

Anonym sa...

Үour current aгtiсle оffегs eѕtablіshed benеficiаl tο us.
It’ѕ really eԁucаtionаl anԁ you really are naturallу very knowledgeаble іn this regіon.

You get popрed my οωn eyes
in order tо numerοuѕ thoughtѕ abοut this partіcular
matteг using intгiguing, notablе and strοng сontent.
Feel free to visit my web-site Http://disciplesconnections.Com/

Anonym sa...

The wгite-up οffers confirmeԁ benеficial to us.
It’s very іnformative anԁ you're simply obviously very educated of this type. You possess popped my personal face to be able to numerous opinion of this subject together with interesting and strong written content.
my web site: ativan