onsdag, januari 18

Coleslaw

Benen, vaderna, triceps och magen fick sig en omgång i gymmet igår.
Kände mig lite loj men jag gjorde alla mina övningar om något lättare på
tricpes eftersom psyket kan behöva lite boost av Johannas hand ibland.
Men det känns allt lite i armarna idag så jag måste ju tagit i
någorlunda i alla fall =)
Har även träningsvärk i bröst och biceps från i måndags.
Hoppade faktiskt promenad eftersom hals och snok inte är helt hundra.
Fråga är hur jag ska göra ikväll med dagens pass, ett boxpass med Karin?!
Får se hur jag känner mig under dagen men tror nog att jag kan vresa
mig igenom det oxå?!

Har letat efter tidingen "Body" på flera ställen men
där har den hittills inte funnits?!
Någon som vet vart den kan finnas?!
Hos dig kanske Malin?! =)
Blev sugen på coleslaw så det slängde jag ihop igårkväll.
Hyvlade nog lite för lite vitkål till en rödlök
men förhoppningsvis smakar det bra?!
Det återstår att se till lunch =)
Igår blev det en kycklingfilé med vitkål och en kall sås på kesella
med vitlökssalt, salt och citronpeppar, blev riktigt god faktiskt.
Idag byter jag nog ut såsen mot coleslawen istället
för den är ju liksom lite krämig.
En riktigt god och mycket nyttig lunch !!



















Time för mellanmål, keso med 1/2 grönt äpple och
en näve cashewnötter.

4 kommentarer:

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Jo jag har faktiskt det. Jag gick upp ca 25 kg med Zigge och det var inte helt lätt att få bort alla dom sen med en graviditet till efter dessutom...
Jag är inte sååå missnöjd med min kropp men jag måste komma i form nu. Speciellt till sommar :-)

Du kämpar ju på asbra med din träning och verkar riktigt målmedveten så det lär ju ge resultat snart!!
Kram

Anki sa...

Vad duktig du är Sandra!!!

Anonym sa...

Coleslaw är en favorit här :) Tycker att det passar till det mesta.

Ha de gott.

/Nina

Sandra sa...

Nina:
Ja det är supergott och smidigt eftersom det passar till så mycket.
I helgen tänkte jag steka kryddig korv med mycket kötthalt till, en höjdare.

Ha det bäst !! //Sandra