lördag, januari 21

Tillsammans

Lyckades allt ta mig ut på en promenad igår eftermiddag oxå.
Hade ändå lite dötid vid 16 innan jag skulle på kalas vid 18
så varför inte.
Traskade ut på fem km i alla fall.

Kalaset var mysigt som vanligt, skoj att träffa dom flesta.
Sen att man äntligen fick se deras nyrenoverade
storarum/matsal var oxå skoj.
Jättefint har det blivit, vitt, vitt, vitt =)
"Syndade" dock lite mer igår än jag hade tänkt, men det bjöds på
goooood låda med ris, skinka, sparris och sås på det.
En favvo i denna familjen och hungrig som jag var så åt jag.
Men jag hoppade marängswissen, eller ja några skivor banan
och grädde åt jag till kaffet.

Har haft frulledate med Mr A, pojkvännen nyss.
Ja just det ja, det är officiellt att vi är tillsammans nu ;)
Känns lite mysko med tanken på det "lilla" avståndet
men varför inte liksom?!
Vi gillar ju varandra och vill ha varandra så lika bra att köra,
vinner inget om man fegar har jag hört någonstans !!

Här hade jag tänkt en bild på oss tillsamman men har 
inte fått knäppt någon än, glömmer det varje gång...

Nu ska jag ta tag i dagen.
Fick lite energi till att städa och den har inte funnits på väldigt länge.
Finns inte tid liksom med jobb, träning och annat.
Men nu så ska det dofta gott här igen !!

Efter det blir det en långpromenad,
dököttet behöver oxå få sig en omgång !!

11 kommentarer:

karin sa...

Å då får man ta och gratulera så mycket <3 , va kul!
Redig du var som hoppade efterrätten ! Själv åt jag för en hel armé så idag har jag dåligt samvete :-( . Karaktär sökes! ;-)

ANNA sa...

Kuuul :-) Kram på dig

Sofia sa...

Åh så kul!! GRATTIS till er båda!
Kram kram

Sandra sa...

Karin:
Haha man tackar ;) <3
Äh ha inte det, du är ju redig ändå och smal oxå.
Ikväll är det moffardag på riktigt, ska köpa en stor påse godis och ostbögar om du bara tar och kånkar dig hit, plus vin då såklart ;)
PUSS

Sofia:
Tack tack ;)
Kram

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Vad kuuuul!! Grattis får man väl säga då?! :-)

Ida sa...

gud va kul,härlisch med lite lööve <3 Kram på dej!!

Sara Orrbén sa...

Kul kul kul kul!! :) grattis! Nu borde det snart komma en blid på mrA. Det är vi väl värda, vi läsare? :) stor kram

Lena sa...

Ni är särbos med andra ord:) grattis till er båda!

Jessi sa...

Ja, står det på FB att man är i ett förhållande så är det ju på riktigt... ;) Jätteglad för din skull gumman! Kram

Sandra sa...

Ida:
Ja det är härlisch, känns spännande och kul ;)
Kram ♥

Lena:
Haha ja det kan man ju säga att vi faktiskt är.
Tack söta du ♥

Jessica sa...

stort grattis till pojkvännen! skit i avståndet och kör på bara! =) ...då borde du ändra din presentation här på bloggen nu då, där det står "singeltjej" ;-) Låter som att du haft en bra helg oxå, dom går ju så vansinnigt fort bara! =)
Kram på dig