fredag, januari 13

Wiiiieeeee

Fick nyss ett samtal från Mr. A, han kommer hit nästa helg, wiiiieeeee.
Var inte tänkt att vi skulle ses förrän jag ska ner första helgen i februari
då vi ska till London men han längtade tydligen för mycket.
Och det gillas MASSOR såklart ;)
Dessutom berättade han att hans kompis som bor i London hade fått tag i biljetter
till matchen som är på lördagen när vi är där mellan Manchester United - Chelsea.
Trodde inte vi skulle få tag i några men det fick vi,
så ska bli jätteskoj att gå på en stormatch på en stor arena.

Har en djävulsk träningsvärk i rygg och axlar från igår.
Känns även i benen men mest där i bak.
Lyfta 80 kg på marklyft igår, rätt så nöjd faktiskt.
Fick även beröm av två herrar som tyckte vi körde på bra och
tungt dessutom, då suger man åt sig ;)
Hade tänkt ta mig ut på en promenad oxå men så blev det inte.
Slog ner röven i soffan vid 19 och satt där och softade istället,
rätt skönt faktiskt för det händer ganska sällan på vardagarna.

Såhär kan det se ut när man facetimear
Här diskuterade vi hur en man och kvinna
ska se ut i kroppen =)





















Fredagen den trettonde idag då, men förhoppningsvis händer
inget hemskt *peppar peppar*
Är lite skråckfull men har blivit lite mildare med åren.
Tror du på sånt där?!
Jobbar heldag idag.
Ska hem och packa väskan och stuva in alla barnens grejer i bilen
och sova med dom i bushen i natt.
Ska försöka mig upp på deras crosstrainer när vi kommer ut så jag får gjort
någon form av träning idag oxå men det ska jag nog lyckas med.
Sen är det mys ikväll, frulle med macka imorgon och
lunch beställd hos fina mormor.
Har min moffardag imorgon så då får man ju passa på att lyxa lite
även om det inte behöver gå till överdrift såklart.

Nu ska jag inta lunch, sista lådan med torskgryta
sen behövs det lagas matlådor igen.

Vad ska du hitta på i helgen?!
Hoppas du får en trevlig helg vad det nu blir för något påhitt ;)

9 kommentarer:

Hemma hos Elinor sa...

vad kul att få se liite mer av Mr A :)

Låter mysigt med filmkväll med kusinerna.

Trevlig helg!

Sara orrben sa...

Åh va härligt att han kommer till dig! :) då längtar du lite extra till nästa helg då gissar jag på? :)
Ha en trevlig helg! Kram

Anonym sa...

Roligt med tekniken idag:) Lite mer bild på mannen! Låter som du får en mysig kväll, själv blir det bowling!!

maggan sa...

Vad roligt!!! kram

Karin sa...

Skojsigt =)
Ha en mysig helg!
Kram

Lotten Broberg Rundqvist sa...

Nu vill vi se en ordentlig bild snart :-)
Du hur funkar FaceTime egentligen? Jag har ju det på min iPad men krävs det inte att man ringer till varandra då? Hmm??..

Lina sa...

Gud va kul att han kommer med på kalaset!! Iiiiiiii någon som kommer vara lite nervös!? :)

Med min S går de åt pip svängen med. Vi har bara inte hörts av! Hmm

Gött med lite ripped, säljer den som smör och jag funderar på att köpa den med! Så säg till om de känns bra.
Jag har ju oxå börjat seriösare med maten. Tränar mest löpning mage, rygg å armar utanför bandyn!! :)

Ha de toppen! Kraaam

Jessica sa...

Vad kul att Mr A kommer redan nästa helg, det är ju jättelångt kvar till första helgen i februari! särskilt när man är nykär! ;-)
Det blir nog en upplevelse att gå på en sånn stormatch i London, gött att ni fick tag i biljetter! =)
Låter som en mysig helg. Vi var hos ett par kompisar igår...käkade kebab och satt och tjattrade hela kvällen. =) Idag blir det lite pyssel här hemma på dagen och ikväll kommer min mamma och hennes man hit på mat. Ska kolla efter något gott recept nu tänkte jag.

Hoppas att du får en härlig dag!
kramar

Jessi sa...

Det tar sig med bilder på skåningen! :) Ha en härlig helg! Kram