torsdag, januari 19

Småhängig

Känner mig inte alls hundra i kroppen och knoppen
men det sistanämnda är väl som det brukar.
Näsan är täppt och halsen kittlar lite.
Masade mig iväg till boxen igår i alla fall,
tog i för vad jag hade kraft till och jag har nog allt lite träningsvärk
i ryggen idag så tog i gjorde jag nog.
Mest sitter det i axlar och armar men det är nog mest
efter mina två gympass.
Vill slippa snor NU så man kan köra på som vanligt igen.
Men försöker så gott det går ändå,
kan ju hoppas på att svettas ut skiten?!

Denna tidningen köpte jag igår (80 riksdaler, rena rånet ju) och
tänkteskaffa mig lite mer information om diverse saker
som kanske vara bra att veta.
Tro nu inte att jag vill se ut som kvinnan på bilden i kroppen
(eller ansiktet) men typ lite sådär konturer och sånt.

Kolla in detta ordet jag fick till på WF igår, rätt så nöjd =)
Dock är standard roligare att spela eftersom spelen oftast är jämnare.
Lyckades tom vinna över Mr A igår, det händer dock sällan !!

Nu är det snart dags för lunchlådan och en tupplur.
Blir samma som igår, hej variation =)

5 kommentarer:

Jessica sa...

Riktigt gött att få maten levererad till dörren. Vi har varit så kassa på att laga riktig mat det senaste halvåret typ, så det passar oss riktigt bra det här. nu "måste" vi ju laga mat. =) Och superkul med nya maträtter, annars blir det ju lätt att man bara varierar mellan några rätter här hemma.

ja, visst är det fint med fiskbensmönstrat golv. Vi hade det i vardagsrummet när vi köpte huset, men eftersom vi rev ner väggar och grejer var vi tvungna att lägga nytt, eftersom vi ville ha samma överallt när det är öppen planlösning.

Du har bra disciplin du som tränar när du känner dig lite hängig. Hoppas att du klarar dig från förkylning och sånn skit. =)

kramis

Karin sa...

Tack för igår! Hoppas förkylningen ger sig snabbt!!
Krya på dig. Kram

Sofia sa...

Du också krasslig, inget kul. Hoppade även ikväll så får man ta nya tag nästa vecka istället! Hoppas att du inte blir sämre, du får också krya på dig!

Sandra sa...

Karin:
Tack själv, äntligen fick vi gjort något ihop även om man inte hinner med att pratas så mycket ;)
Kram på dig

Anki sa...

Spelar du skiten ur Tomas!!! Bra jobbat Sandra!!